Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

O întâlnire și un subiect care m-au înviorat


În seara aceasta m-am întâlnit cu un drag și foarte scump prieten și coleg de lucrare: Vali Făt, păstor la Biserica Baptistă Betania Timișoara. Am fost binecuvântat de slujirea fratelui Vali în seara acesta ascultându-l la studiul biblic. Am studiat despre Biblie.

Am înțeles că Biblia nu trebuie doar citită dar și studiată constant, sistematic și în profunzime.

Scriptura se aplică în viață. Aplicațiile trebuies să fie practice, concrete și personale. Să nu repetăm greșeala lui David: revoltați de păcatele altora în timp ce pe ale noastre le tolerăm. 

Scopul cititirii Bibliei este să ne conducă la Dumnezeu. Cât de aproape suntem de Dumnezeu după atâta citire a Bibliei? 

Unde vă aflați acum cu citirea Bibliei pentru anul acesta? 

Single Post Navigation

3 thoughts on “O întâlnire și un subiect care m-au înviorat

  1. Pentru astăzi citesc:

    Luca 7:1-35

    Psalmi 89:1-8

    1 Cronici 5

  2. nelu fat on said:

    Citesc dupa un Ghid de studiu biblic de la Uniune si am ajuns la carytea profetului isaia si ma apropii cu oarecare teama da Ieremia si mai ales de Ezechiel si profetii mici;Facem acest studiu imoreuna cu toata Biserica in fiecare Vineri seara .Nu e usor dar e frumos si folositor . Ma bucur de prietenia cu Vali

  3. Frate Adi, fiindcă nu am găsit o adresă de e-mail validă aici, cu scuzele de rigoare, am ales această cale să vă adresez rugămintea de a-mi permite să postez pe blog predica de ieri, de la Biserica „Golgota” Bujac, Arad. Cred că ar fi foarte utilă oricărui ascultător dispus să-şi plece urechea, mintea şi inima în a o asculta. Vă mulţumesc şi Domnul să va binecuvânteze!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

