Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cu cine ai vrea să cânți?


Ai șansa să-ți alegi formația, trupa, orchestra, corul, solistul sau solista, fanfara preferată.  Alături de ea/ei ai ocazia să te închini Domnului prin cântare. Imaginează-ți această șansă.

Care este alegerea ta?

Alături de cine crezi că închinarea ta prin cântare va fi una veritabilă?

Pe cine ai alege?

Voi alege la întâmplare un comentator la acestă postare pentru a-i trimite cel mai recent CD scos de Corul Bărbătesc „Laudă Mielului

Single Post Navigation

7 thoughts on “Cu cine ai vrea să cânți?

  1. bogdan on said:

    cu ingerii

  2. intr-un cor alcatuit din toti cei dragi mie spre slava Creatorului nostru! ” Slavit fii ISUSE ca lucruri mari faci,la Tine pe oameni cu drag Ii atragi!”

  3. Selah , Speranta , MWS ,

  4. Eu aş fi vrut să cânt cu dumneavoastră… Mai mult… dar… nu s-a putut!🙂

  5. Astăzi am decis cine este câștigătorul CD-ului. Am făcut bilețele cu numele celor cinci comentatori și am cerut lui Lucas să aleagă unul. CD-ul merge la ascultarea credinței.
    Felicitări și audiție binecuvântată.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

