Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Unde voi merge păstor?


 Răspunsul la această întrebare îl vom afla în următoarele zile. Mâine se vor împlini 6 luni de când nu am mai fost ales ca păstor la Betleem-ul de la Hațeg.

Despărțirile nu sunt ușoare. Mai ales după 15 ani de slujire alături de oameni care vor rămâne speciali și dragi în inimile noastre.

 Cred însă că aceste 6 luni „sabatice” au fost providențiale pentru mine, familie și slujire.

 Unde voi merge păstor? În viitorul cel mai apropiat vă voi comunica felul în care Dumnezeu ne-a călăuzit!

Vă mulțumesc pentru rugăciuni și încurajări.

 

Single Post Navigation

7 thoughts on “Unde voi merge păstor?

  1. .Este foarte trista despartirea, sufera fratii cu adevart credinciosi ca „ceva” nu cineva,
    le-a furat pastorul pus acolo de catre D U M N E Z E U!
    vor da socoteala;
    nu ma cunoasteti, dar v-am auzit predicind Cuvintul Domnului de doua ori,
    prin puterea Duhuui Sfint, cum astazi este mai rar, din nefercire.
    Apoi am cunostinte itre surori si farti, care va cunosc;
    si sunt bucurosi de marturia vie pe care ati avut-o’
    mie mi-e greu,desi nu sunt in focul luptei;
    stiu ca cei care au lucrat paminteste, ca sa nu spun draceste,
    la plecarea dvstra se joaca cu MARIMEA lui Dumnezeu;
    NU VA TEMETI< Domnul va poarta pe bratele Sale;
    mila sa aiba si de cei care nu au fost inca nascuti in familia mare a Domnului
    Isus si sa i ajute sa se pocaiasca , sa nu ajunga la JUDECATA cu pacatele pe care si
    le-au asumat;
    numai asa se explica ca au "facut acseta lucratura"
    mai este mila si har, daca se pocaiesc , DACA!
    DOMNUL sa va foloseasca acolo unde STIE EL ca trebuie, fiti binecuvintati cu toata familia.

  2. Sora Elisa,

    apreciez mult cuvintele pline de încurajare.
    Să vă dea Tatăl nostru ceresc binecuvântările de care știe El că aveți nevoie.

    Mult har!

  3. Mirela Crisan on said:

    Oriunde veti merge sa puteti sa spuneti:
    Dumnezeu este izbavirea mea ,voi fi plin de incredere,si nu ma voi teme de nimic;caci Domnul Dumnezeu este taria mea si pricina laudelor mele ,si El m-a mantuit (Isaia 12:2).
    Fiti binecuvantat frate Adi si multumesc lui Dumnezeu ca am avut ocazia sa va cunosc si va ascult predici care m-au zidit spiritual.

  4. Vă mulțumesc sora Mirela. Și eu am fost binecuvântat de părtășia pe care am avut-o alături de familia d-voastră. Sper să mai avem ocazia să slujim împreună!

    Mult har și mulțumesc pentru încurajea versetului biblic!

  5. Frate Adi,

    daca poporul nu te-a mai ales, asta inseamna ca, a, avut motive intemeiate. Problema este sa descoperi unde ai gresit si pe viitor sa nu mai repeti aceeasi greseala. In rest !!! Cele bune iti doresc.

  6. Ati luat pana la urma o hotarare? Unde veti merge ca si pastor?

  7. Pingback: Unde voi sluji de mâine? « Ambasadorul

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

