Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Archive for the day “decembrie 4, 2007”

Aşa vorbeşte Domnul (continuare 2)


În următoarele zile am meditat la cuvintele Scripturii. Şi m-am „apucat” cu toată credinţa nu atât de mult de avertismentul din primele versete ale capitolului 33, ci de promisiunile din versetele 6-13.

Sâmbătă, 13 octombrie, ora 8, eram în biroul bisericii când am fost anunţat că în oraş se va deschide o nouă biserică. În acel moment am ştiut că filmul „Ieremia 33” începe să se deruleze. Noi eram actorii principali. Regizorul şi Scenaristul era Dumnezeu. Versetul 2 din Ieremia 33 „Domnul, care le urzeşte şi le înfăptuieşte, El, al cărui Nume este Domnul” răsuna puternic în mintea mea.

Reacţia mea la acest anunţ a fost să întreb dacă sunt siguri de călăuzirea Domnului în această iniţiativă. Dacă da…cine sunt eu să mă opun lui Dumnezeu! Doamne fereşte! Acealaşi lucru îl cred şi acum! Nu ştiu cum Dumnezeu îi călăuzeşte pe alţii, dar ştiu cum Dumnezeu m-a călăuzit pe mine. Am decis împreună ca acest anunţ să fie făcut şi în faţa bisericii.

14 octombrie 2007, după terminarea serviciului divin, membrii bisericii au fost anunţaţi de intenţia acestui grup de iniţiativă. Anunţul a provocat durere şi tristeţe. Nu pot şi nici nu vreau să critic sau să judec motivaţiile inimii celor ce au plecat. Dar pot să spun că maniera nu a fost cea mai inspirată. Iar consecinţele sunt evidente. Dar, anunţul a fost făcut iar noua biserică (http://bisericaquovadis.blogspot.com/) este în proces de formare. Domnul să le dea înţelepciune şi călăuzirea Lui în tot ce fac.

Cât despre noi, ne rugăm ca Dumnezeu să ne dea har să trecem biruitori prin astfel de situaţii. Şi nu vrem să se audă de la „Betleem” nici „plângere, şi boget mult” ci „strigăte de bucurie şi strigăte de veselie…căci Domnul este bun, căci în veac ţine îndurarea Lui”.

În viaţă treci prin multe furtuni. Unele sunt mici, altele sunt mai puternice. Furtuni emoţionale, finaciare, spirituale, relaţionale….de toate felurile. Dar în mijlocul acestor furtuni TREBUIE să ne păstrăm inima curată, cugetul bun şi credinţa neprefăcută.

Mă grăbesc acum să mă aşez în „lumina monitoarelor” ca să mă puteţi ajuta să rămân în lumină Scripturii şi să să nu „dau nimănui nici un prilej de poticnire, pentru ca slujba noastră să nu fie defăimată. Ci, în toate privinţele, arătăm că suntem nişte vrednici slujitori ai lui Dumnezeu”.

Aştept cu multă nerăbdare împlinirea versetelor care spun „Iată, îi voi da vindecare şi sănătate, îi voi vindeca, şi le voi deschide un izvor bogat în pace şi credincioşie. Voi aduce înapoi pe prinşii de război ai lui Iuda şi pe prinşii de război ai lui Israel, şi-i voi aşeza iarăş ca odinioară” (Ieremia 33:4,5 ).

Dacă aşa a grăit Domnul, eu cred că aşa se va întâmpla!

Navigare în articole