Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Amintiri depănate de pastorul Mitrofan Gheorghe


Fratele Mitrofan Gheorghe este păstorul pe care îl ascultam în frumoasele luni petrecute la țară în vacanță. Păstorul bunicilor mei. În locul lui, tatăl meu a continuat slujirea.

L-am întâlnit vara trecută în biserica „Maranata” din Suceava. A fost o mare bucurie să-l reîntâlnesc.

Am primit cu bucurie cartea scrisă de fratele Gheorghe. Este o carte plină de istorie. O recomand în special celor ce au legături cu nordul Moldovei.

Single Post Navigation

1 thoughts on “Amintiri depănate de pastorul Mitrofan Gheorghe

  1. Mircea Mitrofan on said:

    A plecat la Domnul, pe care L-a iubit si L-a slujit cu toata inima intreaga viata, pe 6 aprilie 1912, pe la prinz. In Vest era Vinerea Mare. Frumos moment daruit de Dumnezeu pentru plecarea acasa.
    Unul din sfintii „frumosi” ai Bisericii de azi. Lauda e numai a Domnului, dar ne vom aminti intotdeauna cu placere de el.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?