Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Archive for the day “noiembrie 25, 2010”

„Vestea îmbucurătoare” la Corjeuți


M-am întors de la Corjeuți ( R. Moldova ) cu inima plină de bucurie. Am avut harul de a mă întâlni și de a-i sluji pe frații mei din acea parte de lume. Avându-l ca șofer pe tata, am intrat în sat cu nerăbdarea de a petrece timp alături de colegul meu din seminar Sergiu Cucereavâi. Sergiu este printre puținii seminariști moldoveni care s-au întors în satul natat pentru a face lucrarea de păstorire. Corjeuțiul este un sat format din 7.000 de persoane. Se află la 19 km de vama Rădăuți Prut. Biserica este formată din 180 de membrii, dar în prima seară au fost prezenți la ascultarea Cuvântului în biserică, aprox. 500 de persoane. În a doua seară au fost peste 500. În ciuda ploii care turnat toată ziua, șirurile de oamenii „curgeau” spre biserică.

Vă împărtășesc un pic din muzica pe care am întâlnit-o acolo. În prima seară în care am fost noi prezenți, am cunoscut un grup venit de la Chișnău să laude pe Domnul prin cântare.

Grupul „Vestea Îmbucurătoare”.

Navigare în articole