Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Archive for the day “mai 2, 2008”

Cum ne răspunde Dumnezeu?


David în Ps.34 spune „Eu am căutat pe Domnul şi mi-a răspuns:…”

Cum a răspuns Domnul?

„…m-a izbăvit din toate temerile mele.”

Cu toţii ne confruntăm cu temeri. Îngrijorări.

Recunosc că uneori mă tem pentru copiii mei. Mă întreb dacă vor fi buni şi credincioşi.

Ne temem pentru sănătatea noastră.

Azi mi-a fost teamă. ( Am fost la cabinetul stomatologic. Dar mi-a trecut repede teama, pentru că am avut parte de doi stomatologi speciali: mama-soacră şi dr. Sonila ).

Dr. Sonila este expertă în anestezie. Mama-Mariţa este expertă în extracţii. Aşa că nu am simţit nimic. Domnul să le binecuvânte.

Acum problema cu teama este că la prima vedere nu face rău. Ştim la nivelul minţii că nu este bine, dar spunem noi că nu poate fi aşa de rea precum vor alţii să ne convingă.

Temerile noastre au însă puterea de a ne fura bucuria şi a ne induce o mare cantitate de stres, aşa cum nimeni nu o poate face. Înainte de a ne da seama, teama ne înfăşoară întreaga percepţie despre lucruri.

Teama este şi cel mai eficient hoţ de bucurie şi libertate din vieţile noastre.

Prov.12:25 „Neliniştea din inima omului îl doboară ( adică, îl face să se ghemuiască şi să se sufoce ), dar o vorbă bună îl înveseleşte.”

Marcu 4:18,19 „Alţii sînt cei înfăţişaţi prin sămînţa căzută între spini; aceştia sînt cei ce aud Cuvîntul; dar năvălesc în ei grijile lumii, înşelăciunea bogăţiilor şi poftele altor lucruri, cari îneacă Cuvîntul, şi-L fac astfel neroditor.”

Sunt câteva lucruri pe care trebuie să le avem în viaţă aşezate corect şi sănătos pentru a fi în stare să biruim temerile din viaţă şi să ne bucurăm de pacea pe care ne-o promite Dumnezeu.

1. RELAŢII BUNE.

Una din sursele cele mai puternice de teamă şi îngrijorare sunt oamenii, relaţiile cu ei.

Dacă ai avut vreodată o ceartă cu partenerul de viaţă, sau un membru din familie ştii că acea ceartă s-a înfipt în mintea ta şi nu mai ai pace şi linişte.

Erau două femei care nu aveau o relaţie bună una cu alta. Iar cearta lor distrugea pacea bisericii.

Evodia şi Sintichia.

Toată viaţa lor este sumarizată în acest verset. Ne le mai găsim nici unde în Biblie.

Este tragic. Şi foarte ruşinos. Dacă ar fi să se scrie un verset despre viaţa ta, cum ar suna acel verset ?

2. O GÂNDIRE BUNĂ.

Lumea gândurilor noastre este extrem de importantă atunci când vorbim despre teamă.

Pentru că ne gândim, de aceea şi facem ce facem.

Prov.4:23 „Păzeşte-ţi inima mai mult decît orice, căci din ea ies izvoarele vieţii.”

Filip.4:8 „Încolo fraţii mei, tot ce este adevărat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat, tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice faptă bună, şi orice laudă, acea să ne însufleţească.” La ce să ne gândim? Uneori ne temem de lucruri care nici nu s-au întâmplat!

Dr. Walter Cavert a spus: 40% din temerile noastre nu se vor împlini, 30% aparţin trecutului, 12% sunt în legătură cu sănătatea dar fără motiv, 10% nesemnificative, rămân 8% temeri legitime.

Nu uitaţi că Diavolul este un mincinos.

Nu poţi schimba trecutul şi nu poţi controla viitorul. Minţile noastre sunt ca nişte ecrane imense de TV care merg încontinuu. Nu le putem închide, dar putem schimba canalele.

3. O RUGĂCIUNE BUNĂ

1 Petru 5:7 „Şi aruncaţi asupra Lui toate îngrijorările voastre, căci El însuşi îngrijeşte de voi”

Rugăciunea nu schimbă înttodeauna circumstanţele noastre. Uneori în timpul petrecut în rugăciune, eu sunt cel care se schimbă.

Care îţi sunt temerile? Şi ce faci cu ele?

Caută-L pe Domnul…şi spune-i-le Lui!

„când îţi întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie..”

1 Mai


pb290014.jpg

Cam asta făceam de 1 Mai prin anii 74.

Am crezut multă vreme că de aia se pun steaguri pe străzi…că e ziua mea de naştere 🙂

M-am prins mai târziu că nu ăsta era motivul 🙂

Sunt recunoscător Domnului pentru cei 34 de ani de pînă acum.

Îl slăvesc pe EL pentru tot ce am şi ce sunt! Pentru că tot ceea ce sunt şi am este datorită lui Dumnezeu şi dragostei Lui faţă de mine!

Vă salut pe toţi cu Psalmul 34.

Navigare în articole