Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Băsescu votat de pocăiți?


Jurnalistul Andrei Bădin postează ieri un articol intitulat „Băsescu și pocăiții„. Este de fapt o reluare a articolului pastorului penticostal Laurențiu Balcan.

Fratele pastor se întreabă cu cine au votat pocăiții?

Nu știu cu cine au votat pocăiții din biserica pe care o slujesc! Nu știu și nici nu mă interesează. Din câte știu votul este unul secret și este dreptul fiecărui credincios să și-l exercite în fața conștiinței sale și în fața lui Dumnezeu.  L-aș întreba pe fratele dacă știe cine l-a votat sau cine nu l-a votat pe el pastor în biserică. Nu cred că contează pentru slujirea lui.

Contează cine l-a votat pe Băsescu?

Nu!

Altceva contează!

Cine se roagă pentru Băsescu, Geoană, Antonescu, etc?

Un comentariul scris de fr. Laurențiu Balcan despre acest subiect:

Iti impartasesc punctul de vedere.

Trebuie sa existe o colaborare si eventual chiar o negociere cu politicienii, dar asta sa se faca in AFARA bisericii, nu de la amvonul bisericii. Este normal sa te inclini in directia in care bate vantul politic, dar fara a-ti compromite valorile. Biserica e a lui Hristos si noi ne intalnim sa-L slavim pe El, nu sa-l ascultam pe nu stiu cine incercand sa ne convinga ca va face si va drege nu stiu ce.

Eu nu sunt impotriva politicii sau a politicienilor, indiferent de culoarea lor poltica (apopo, eu nu am culoare politica!), dar sunt impotriva imixiunii politicii in treburile si in viata bisericii.

Multumesc de urari,
Numai bine.

Este normal să ne înclinăm în direcția în care bate vântul politic?

AFARA bisericii? Ce înseamnă asta? Unde este „afara”?

Cine mă învață și pe mine să „negociez” cu politicienii?

Poate mă ajută cineva să mă dumiresc!

Mult har!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?