Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Archive for the day “iulie 7, 2010”

Ce este viața noastră?


Nu sunteți decât un abur, care se arată puțintel, și apoi piere.   (Iacov 4:14b )

Statisticile spun că media de vârstă este de 75 de ani. Aceleași statistici spun și despre ce facem în decursul acestor ani. Dacă am trăi 75 de ani, atunci am cheltuit:

  • 3 ani studiind și învățând
  • 7 ani mâncând
  • 14 ani, zi & noapte lucrând
  • 5 ani călătorind
  • 5 ani vorbind unii cu alții
  • 1 an bolnav și tratându-ne
  • 24 ani dormind
  • 3 ani citind cărți, reviste și ziare
  • 12 ani amuzându-ne cu Tv, internet, sport.

Dacă timp de 75 de ani am venit la biserică în fiecare duminică atunci am acumulat doar 5 luni de biserică! Dacă am venit și Joia seară, atunci avem 11 luni! Și cu toate acestea, nu mulți se plâng că dormim prea mult sau că mâncăm prea mult.

Navigare în articole