Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Archive for the day “iulie 14, 2010”

Olimpiada Biblică – faza națională


Cu ceva vreme în urmă am găzduit la „Betleem” Hațeg olimpiada biblică faza pe comunitate. A fost o onoare și o mare bucurie pentru mine să am ocazia să cunosc și să petrec o zi alături de aproape 60 de copii și tinerii care au decis să se îndrepte spre Cuvântul lui Dumnezeu. Copiii și tinerii care strâng cuvântul în inima lor sunt de mare preț înaintea noastră și a Domnului. Am avut onoarea să ofer din partea comunității noaste premiile și medaliile celor care au realizat un punctaj maxim. Cred că toți au fost deja câștigători și câștigați. Bucuria mea a fost intensă pentru că mulți din cei premiați au fost copii și tineri din biserica în care slujesc. Pentru mine este o mare încurajare și mă rog ca acest Cuvânt să fie strâns și trăit în viață.

Ieri a avut loc la Brădățel, faza națională. Au participat 12 tineri din mai multe comunități baptiste din țară. Biserica noastră a fost reprezentată de două tinere: Lavinia și Alina. Surorile Clep, surori gemene care iubesc Cuvântul și pe Domnul acestui Cuvânt. Chiar acum când scriu aceste rânduri, ele sunt în drum spre Timișoara să se înscrie la examenul de facultate. Mă rog ca Domnul să le dea izbândă și la aceste examene. Le doresc ca și pe lista de la Timișoara să ocupe aceleași locuri pe care le-au ocupat la Brădățel.

Alina Clep a primit premiul 1 iar Lavinia, premiul 4.

Slăviiiiiit să fie Domnul!

Mă bucur și mă rog ca acest Cuvânt să ducă la binecuvântarea lor. Felicitări fetelor! Sunt bucuros și vă mulțumesc pentru că m-ați încurajat și pe mine în slujirea de propovăduire a Cuvântul!

Vă mulțumesc și vă doresc succes la Timișoara!

Iată o fotografie cu surorile Clep ( Alina și Lavinia ). Poza este de anul trecut de la Olimpiada Biblică pe comunitate.

Navigare în articole