Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Despre umilință


Dacă apar mare în ochii lor, Domnul mă ajută în harul Său să văd că nu sunt absolut nimic fără El și să mă păstrez mic în ochii mei. El mă folosește. Sunt preocupat de faptul că El mă folosește și că lucrarea pe care o fac nu este a mea. Toporul nu se poate lăuda că a tăiat copacul. El nu poate face nimic fără pădurar. El l-a făcut, el l-a ascuțit, el l-a folosit. În momentul când îl aruncă, devine fier vechi. Să nu uit niciodată aceasta.

( Samuel Brengle )

Single Post Navigation

2 thoughts on “Despre umilință

  1. Shalom!

    Frumos citat din Samuel Brengle , frate Ambasador. Va felicit ca l-ati postat, a fost un mare om al lui Dumnezeu, mai ales pentru ca nu s-a considerat nimic altceva decat o simpla unealta in mana marelui Mester. Glorie Domnului!

  2. Umilinta parca nu ar fi totuna cu smerenia;
    intilnim oameni smeriti, dar nu si umili. 😦

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

