Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Harold Camping : boală, nesimțire sau nebunie?


Nu știu de unde au unii așa tupeu precum Harold Camping. Fie este vorba de o boală mintală, nesimțire sau nebunie curată. Nu știu care-i problema lui Harold dar am fost foaaarte curios cum o să se descurce după 21 mai 2011. Mă întreb dacă nu l-au dat deja în judecată câțiva americani mai naivi care au apucat să-l creadă. Mie mi-a venit să zâmbesc când l-am auzit. Mă gândeam că poate se referă la sfârșitul lui personal. Dar nici aici nu a nimerit-o. Apoi, zâmbetul mi-a perit când m-am gândit la ce vor zice cei din lume despre creștini după ce-l vor auzi pe „pastorul” Harold?

Vă invit să-l ascultăm pe Hank Hanegraaff care explică biblic, simplu și curat de ce adevărații creștini nu ar trebui să cadă în capcana pronosticurilor de acest gen:

Single Post Navigation

3 thoughts on “Harold Camping : boală, nesimțire sau nebunie?

  1. Pentru bani… oricare!

  2. Dana on said:

    Shabat Shalom,
    Sa nu uitam ca Dumnezeu lasa sa se intample lucruri ciudate pentru ca sa incerce omenirea.
    Felicitari pentru fraza :
    „Apoi, zâmbetul mi-a perit când m-am gândit la ce vor zice cei din lume despre creștini după ce-l vor auzi pe “pastorul” Harold?”
    Daca ne gandim ca acest „pastor” are o audienta care cuprinde tot felul de oameni de diferite ceredinte ( crestini , evrei mozaici, islamisti, etc.) totul devine si mai grav.
    Cert este ca suntem departe de credinta cea adevarata care este una singura!
    Calea, Adevarul si Viata stim ca are UN NUME si menirea credinciosilor care se numesc dupa ACEL NUME este sa – L prezinte omenirii pe EL -IMPARATUL IMPARATILOR SI REGELE REGILOR!

    Slava Domnului ca pamanul este plin de Cuvantul Sau minunat!Biblia exista sub toate formele :tiparita, mp3, pe unde, tv!Vrajmasul isi face si el datoria sa distorsioneze si sa introduca diversiuni dar oamenii au datoria sa citeasca Cuvantul si sa nu asculte orice pastor, rabin, muftiu, etc.
    In curand se vor implini toate profetiile scrise in Biblie si una dintre ele ( care imi placa ffff mult) este pilda cu semanatorul care a semanat in tarina lui grau bun si noaptea a venit vrajmasul si a semanat neghina.Stapanul a spus sa creasca amandoua si la vremea secerisului ( sfarsitul veacurilor) va face doua gramezi : una cu graul bun si cealalta cu neghina.Graul bun va merge in Hambar si neghina in focul vesnic.

    Eu IL astept pe EL : MAR YAH V’ ELOHAI-Yeshua HA Mashiah- Domnul meu si Dumnezeul meu!Dumnezeul cel Viu si Adevarat!

  3. ambasadorul on said:

    Dana,
    Domnul să vă dea mult har în tot ce faceți

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?