Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Ce cărți electronice citiți?


Unul din motivele ( nu cel mai important ) care m-au încurajat să merg la Congresul Baptist a fost prezența editurilor de cărți. Îmi plac cărțile. Nu-mi plac prețurile lor. În curtea congresului ne-am întâlnit câțiva colegi care tânjeam la cărțile de pe tejghea dar bugetul ne obliga doar să ne clătim ochii cu ele.

De ceva vreme am hotărât să-mi îndrept privirea mai mult spre e-book-uri. Sunt ceva mai ieftine și observ că editurile creștine ( în special cele din America ) curtează din ce în ce mai serios plantformele Kindle sau variantele. Așa că poți găsi promoții superbe. Cărți bune la prețuri foarte mici.

Continui cu perseverență să mă rog dar până voi căpăta răspuns, îmi clătesc doar ochii în această vitrină. Mi-am instalat unul pe Mac-ul meu. Așa arăta deocamdată biblioteca mea electronică pe care mi-am cumpărat-o cu vreo 5 dolari.

Iată câteva locuri unde se merită să-ți arunci o privire. Aici, aici, aici și aici. Putem găsi adevărate comori. Editura Făclia are o librărie electronică.

Cât de mult folosiți cărți electronice și de unde le cumpărați?  

Single Post Navigation

5 thoughts on “Ce cărți electronice citiți?

  1. Nu imi plac cartile electronice pentru ca nu pot nota pe ele. Eu subliniez, scriu idei, pun intrebari pe marginea foii, ceea ce nu pot face pe cele electronice. Deocamdata inca ma bucur de cele de hirtie.

  2. DanielBranzai on said:

    Exista posibilitatea de a face note!
    Una din recomandarile mele ar fi „With the Word” de Warren w. wiersbe ($8)

  3. Mulțumim frumos pentru recomandare.
    Am notat în my wish list 🙂

  4. The Sad Zombie on said:

    Adevarat. Dar si eu impartasesc parerea Cristinei! Una e sa subliniezi cu markerul si sa scrii imediat ce iti trece prin cap si alta e sa te apuci sa butonezi tastatura! Mie imi place simbioza oarecum organica cu pagina tiparita desi pentru studiu folosesc si e-books masiv. Mai ales in format PDF.

  5. The Sad Zombie on said:

    Mai am si „prostul” obicei sa miros paginile! Sunt, cu alte cuvinte un fel de libro-fetisist! Sunt unele cerneluri care miros frumos, altele imi displac, dar oricat as mirosi ecranul calculatorului, tot nu simt nimic.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

