Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Am fost binecuvântat …


Mâine voi predica în biserica noastră și apoi la o seară de evanghelizare în Oțelu Roșu. Iar printre aceste momente mă voi gândi la soția mea, Cora. Și mă bucur că voi avea un pic de timp între serviciile divine să stăm în familie.

Mâine este ziua ei de naștere. Am insistat să facem ceva special în cinstea ei. Am primit însă un răspuns ferm dar blând: „este ziua Domnului, nu a mea”.

Așa că și de dragul ei, mâine voi fi în slujire.

Din toată inima îi mulțumesc Lui pentru că mi-a călăuzit viața în așa fel încât să pot să împart bucuriile și încercările alături de Cora. Nu aș fi putut niciodată să  slujesc fără ea. Un ajutor potrivit. Cu credincioșie stă de ani de zile „în spatele frontului”. Este o sursă de culoare și bucurie pentru mine. Când trec prin „deșert” ea este umbrarul meu și al copiilor noștri.

O mamă credincioasă. O mamă care știe că cea mai mare realizare a noastră este să lăsăm în urmă o generație de bărbați credincioși, integri și curați.

Ea este femeia care stă cu smerenie în umbră, bucuroasă să mă vadă pe mine în față. Ea știe că sunt un cadou din partea lui Dumnezeu, de aceea mă oferă înapoi Domnului pentru lucrarea Lui. De multe ori știu că se simte singură pentru că mă împrumută cu credincioșie pentru nevoile altora. Dar tot ea este cea care mă încurajează atunci când alții uită să o facă. Ea este cea care își face timp să-mi asculte zbaterile sufletești, visele și năzuințele pentru viitor și să mă ajute să le transform în realitate.

Dedic soției mele următorul poem scris de un păstor pentru soția lui.

You didn’t know
The places you’d go
On the day when you said “I do”
And you’ve traveled far
To be the person you are
But leaving is so hard to do
Yes leaving is so hard to do
But with grace and with poise
You’ve withstood the noise
Of the wounded
who cry at your door
Seeking your husband
To help them find God
It seems like there’s always one more
If there’s crowns on that day
And I have my say
I’ll plead that the Lord gives you mine
For when people heard me
What they couldn’t see
Was the deepest part of my life
“Thank God for the pastor’s wife”
When I heard the call
You caught it all
The moving, the setting up new
And when your husband
hears voices
There’re few other choices
But to pray that He’s hearing aright
But you walked by faith and not sight
So many times you’ve
suffered in silence
When some use
your husband in vain
And few know the costs
of following God
In the desert, in the night, in the rain
Covered dishes and circles and smiling through pain
For others see a pastor,
a prophet, a priest
But you see a husband, a dad
But the Lord heals you secretly and gives you the grace
And I’ve seen you laugh in the night at the bad
So I wrote this song
And I won’t be long
Though you deserve so much more
‘Cause people can talk but you’ve walked the walk
You faithfully stood by the door
And nudged me to preach once more
If there’s crowns on that day and I have my say
I’ll plead that the Lord gives you mine
When people heard me
What they couldn’t see
Was the deepest part of my life
Thank God for the pastor’s wife
No, honey, let me say this,
I’ll Thank God that you were my wife. 
 
La mulți ani, Cora. Îi mulțumesc Domnului pentru că ești soția mea!
 
 
 
 
 
Single Post Navigation

6 thoughts on “Am fost binecuvântat …

  1. Marinica D, on said:

    Am apreciat ca ai spus,ai descris-o pe sotia ta ca in Proverbe 31:10-31.Multumeste necurmat lui Dumnezeu si apreciaz-o la fel.Prin ea,Dumnezeu iti v-a inalta viata! Ii doresc sa aibe ca roada,..multa BUNATATE,ceeace ii v-a aduce mult farmec. Ii adresez urari de sanatate si fericire continua linga cei dragi.Bucurat-va in Dumnezeu totdeauna!Iarasi zic:bucurati-va! LA MULTI,MULTI ANI!
    Cu dragoste in Hristos Domnul,
    Marinica D,

  2. Mulțumesc frate Marinică.

  3. Un mesaj deosebit, pentru o fiinta deosebita. La Multi Ani, si aici, de ziua ei!

  4. Mulțumesc Mima!
    Domnul cu voi acolo!

  5. La multi ani sotiei dvs. Si va felicit pentru modul frumos si sincer in care vorbiti despre ea. Domnul Isus sa va binecuvanteze intreaga familie.

  6. Carmen,

    vă mulțumesc pentru apreciere și mesaj.

    Har în tot ce faceți!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

